Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У І кварталі Північним міжрегіональним управлінням опрацьовано 1066 звернень платників податків

опубліковано 19 квітня 2021 о 13:21

Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань органів Державної податкової служби у взаємовідносинах з платниками податків.

Як зазначила начальник Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Галина Феденко, ДПС постійно удосконалює систему надання електронних сервісів та послуг з метою максимального зменшення впливу людського фактору у процесі податкового обслуговування, тим паче в умовах тривалого карантину.

Адміністративні послуги надаються за зверненням юридичної особи або приватної фізичної особи. Надання адміністративних послуг пов’язане із забезпеченням умов для реалізації суб’єктивних прав конкретної особи – платника податків.

Міжрегіональним управлінням надаються наступні адміністративні послуги:

- видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);

- підтвердження статусу податкового резидента України;

- видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій;

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій;

- реєстрація розрахункових книжок;

- реєстрація платника єдиного податку;

- надання витягу з Реєстру платників єдиного податку;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій;

- надання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Згідно з проведеним аналізом упродовж І кварталу 2021 року Північним міжрегіональним управлінням великим платникам надано 1066 адміністративних послуг, зокрема:

Зареєстровано598 реєстраторів розрахункових операцій та 172 книг обліку розрахункових операцій;

видано 244 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДПС, 6 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи), підтверджено статус податкового резидента України по 39 підприємствах.

Крім того, за цей період було отримано 3 запити на публічну інформацію та 4 звернення громадян, на які надано відповіді у встановлені терміни.

Скарг від платників податків на якість та оперативність надання адміністративних послуг не надходило.

У зв’язку з тим, що Харків і область переведена у «червону зону» до особливого розпорядження, платникам рекомендовано користуватися електронними сервісами від Державної податкової служби та утриматися від відвідування податкової без нагальної потреби.

Приймання вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється в електронному вигляді електронною поштою на адресу: officevp.kh.official@tax.gov.ua, та через Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Також кореспонденцію на адресу Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків можна надсилати засобами поштового зв’язку на адресу: 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 30.