Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Основні завдання комплаєнс-менеджера

, опубліковано 05 грудня 2024 о 10:42

Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків звертає увагу, що Закон України від 18.06.2024 № 3813-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства" передбачає створення посади "комплаєнс-менеджера". 

Основні завдання комплаєнс-менеджера: 

  • передбачення податкових ризиків: аналіз фінансової діяльності підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків; 
  • запобігання порушенням: розроблення рекомендацій і проведення консультацій із метою запобігання можливим порушенням податкового законодавства; 
  • мінімізація ризиків: розроблення стратегій для мінімізації існуючих податкових ризиків; 
  • консультації та підтримка: надання індивідуальних консультацій підприємствам щодо податкових питань.