В Північному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків продовжує працювати комунікаційна податкова платформа, яка є відкритим майданчиком для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, професійних об’єднань, які захищають інтереси платників податків.   
        Таким чином представники інститутів громадянського суспільства та бізнес-асоціацій можуть більш оперативно та якісно контактувати з податківцями.    
        Як працюватиме Комунікаційна податкова платформа?   
        Для оперативного зв’язку з учасниками платформи створено окрему скриньку для звернень: nvp.ikc@tax.gov.ua.   
        Для пришвидшення розгляду питань рекомендуємо вказувати: назву суб’єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу, контактний номер телефону, питання по суті.    
        За результатами розгляду таких звернень, за потребою заявників, Північним міжрегіональним управлінням плануються комунікації з платниками у різних форматах (зустрічі, засідання «круглих столів», семінари тощо), у тому числі і в режимі онлайн.    
        Тож запрошуємо бізнес-спільноту за наявності нагальних питань звертатися до комунікаційної податкової платформи.   
        Переконані, що такий новий формат спілкування сприятиме ефективній комунікації з профільними бізнес-асоціаціями та об’єднаннями, пришвидшить вирішення актуальних питань та прийняття відповідних управлінських рішень.   
        Ця платформа забезпечує зручність, доступність, швидкість та точність взаємодії між платниками податків та податковою службою.