Державна податкова служба продовжує політику відкритості та прозорості у своїй діяльності та використовує результативні формати співпраці з платниками.
Для якісної та оперативної комунікації з бізнес-спільнотою і громадськістю у Північному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків продовжує працювати комунікаційна податкова платформа.
Ця платформа активізує співпрацю державного органу з платниками.
Комунікаційна платформа надає можливість взаємодії через електронні канали зв’язку, обміну інформацією між різними учасниками податкового процесу.
Її основна мета – спростити спілкування, забезпечити швидкий доступ до необхідних даних та покращити якість обробки податкової інформації.
Таким чином представники інститутів громадянського суспільства та бізнес-асоціацій можуть більш оперативно та якісно контактувати з податківцями.
Для оперативного зв’язку з учасниками платформи створено окрему скриньку для звернень: nvp.ikc@tax.gov.ua.
Для пришвидшення розгляду питань рекомендуємо вказувати: назву суб’єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу, контактний номер телефону, питання по суті.
За результатами розгляду таких звернень, за потребою заявників, Північним міжрегіональним управлінням плануються комунікації з платниками у різних форматах (зустрічі, засідання «круглих столів», семінари тощо), у тому числі і в режимі онлайн.
Тож запрошуємо бізнес-спільноту за наявності нагальних питань звертатися до комунікаційної податкової платформи.