Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як змінити електронну поштову скриньку в Реєстрі декларацій на сайті НАЗК?

, опубліковано 09 грудня 2022 о 14:17

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків інформує, що для зміни електронної поштової скриньки в Реєстрі декларацій на сайті НАЗК необхідно спробувати увійти до системи за посиланням https://portal.nazk.gov.ua/login з актуальним КЕП та змінити контактні дані в персональному кабінеті Реєстру декларацій (вкладка «Мій профіль» – «Змінити контактні дані»).

Також змінити пошту можна за допомогою функції «Я змінив поштову скриньку» на стартовій сторінці Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login – для заміни пошти у такому разі необхідно пам’ятати номер телефона, що вказаний у Вашому обліковому записі в Реєстрі.

Зауважте: якщо Ви змінили КЕП, проте не змінили паспортні дані, – у Вас немає необхідності користуватись функцією «Я змінив свій особистий ключ».

У разі виникнення помилок технічного характеру або у разі, якщо у Вас змінились паспортні дані, пошта та номер телефона, будь ласка, надішліть повідомлення на скриньку Технічної допомоги support@nazk.gov.ua та зазначте у ньому:

  • Ваші ПІБ (відповідно до українськомовної сторінки паспорта);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер);
  • персональну поштову скриньку, яку плануєте використовувати для роботи з Реєстром;
  • контактний номер телефона, який плануєте використовувати при роботі з Реєстром.