Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджено наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за №159/28289 (далі – Порядок №21).
Розрахунок сум ПДВ, не сплаченого платником податку до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, здійснюється у порядку, визначеному розд. V прим. 1 Порядку №21, у таблиці 2 «Розрахунок сум податку на додану вартість, не сплаченого суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг» додатка 5 (Д5) податкової декларації з ПДВ (далі – Таблиця 2) за операціями, звільненими від оподаткування податком, відповідно до коду пільги, визначеного згідно з довідником пільг.
Таблиця 2 заповнюється у разі здійснення у звітному (податковому) періоді операцій з постачання товарів/послуг, що звільнені від оподаткування ПДВ.
У графах 2 «Найменування податкової пільги» та 3 «Код податкової пільги згідно з довідником пільг» Таблиці 2 зазначаються дані щодо найменування та коду податкової пільги згідно з довідниками пільг.
У графі 4 Таблиці 2 вказується сума податку, не сплачена до бюджету у звітному (податковому) періоді у зв’язку з отриманням податкової пільги, розрахунок якої здійснюється окремо для кожної з податкових пільг за формулою, визначеною п. 3 розд. V прим. 1 Порядку №21 без наростаючого підсумку з початку звітного року. У такому розрахунку не враховуються обсяги операцій з придбання товарів/послуг на митній території України у осіб, які не зареєстровані як платники податку, необоротних активів (без ПДВ), що використані в операціях, звільнених від оподаткування ПДВ.
У графі 5 Таблиці 2 зазначається обсяг звільнених від оподаткування операцій з постачання товарів/послуг.
У графах 6-9 Таблиці 2 відображаються обсяги операцій з придбання (як у поточному так і попередніх звітних (податкових) періодах) товарів/послуг, за ставками 20 відс., 7 відс., 0 відс. або 14 відс., які у поточному звітному (податковому) періоді використані в пільгових операціях з постачання товарів/послуг.
Таким чином, якщо для здійснення операцій з постачання брухту чорних та кольорових металів, звільнених від оподаткування ПДВ, утворених при розібранні (демонтажу) основних фондів, товари або послуги не придбавались, то у Таблиці 2 заповнюються лише графи 1-5, а графи 6-9 не підлягають заповненню.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби Україи https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»