Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чи повинен платник податків письмово повідомляти податковий орган про втрату, пошкодження чи дострокове знищення документів з питань обчислення і сплати податків та зборів?

, опубліковано 28 грудня 2021 о 14:37

Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків нагадує, що платник податків зобов’язаний забезпечити зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених нормами Податкового кодексу України  строків їх зберігання.

При втраті, пошкодженні або достроковому знищенні документів платники письмово повідомляють податковий орган  за місцем обліку у п’ятиденний строк з дня такої події. Крім того,  платнику слід відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу. Звертаємо увагу, що за незабезпечення платником податків зберігання таких документів передбачено застосування штрафних санкцій. Крім того, відповідно до Кодексу України про адміністративні порушення  неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, також тягне за собою застосування  адміністративного  штрафу.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua 

Підписуйтесь на сторінку Державної податкової служби України у Facebook facebook.com/TaxUkraine

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»