Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє, що у випадку тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) головного бухгалтера на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладають КЕП керівника (директора) та печатка (за наявності).
Якщо ж тимчасово відсутній (відпустка, лікарняний) директор (керівник), то на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладають КЕП посадових осіб, яким делеговано право підпису, шляхом направлення Повідомлення, яке прийняте органом ДПС, у такому порядку:
- першим - головного бухгалтера;
- другим - особи, зазначеної у Повідомленні з типом підпису "Директор";
- третім - печатка (за наявності).
Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності виступає наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ КЕП чи печатки платника податку (пп. 48.5.1 ПКУ).
Аби надати право підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, платник (автор) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває платник (автор), шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо КЕП в електронному вигляді (п. 3 розділу ІІІ Порядку № 557).