Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом 9-ти місяців 2021 року Північним міжрегіональним управлінням опрацьовано 3180 звернень платників податків

, опубліковано 23 жовтня 2021 о 10:49

Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань органів Державної податкової служби у взаємовідносинах з платниками податків.

Як зазначила начальник Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Галина Феденко, ДПС постійно удосконалює систему надання електронних сервісів та послуг з метою максимального зменшення впливу людського фактору у процесі податкового обслуговування, тим паче в умовах тривалого карантину.

Адміністративні послуги надаються за зверненням юридичної особи або приватної фізичної особи. Надання адміністративних послуг пов’язане із забезпеченням умов для реалізації суб’єктивних прав конкретної особи – платника податків.

Згідно з проведеним аналізом упродовж 9-ти місяців 2021 року Північним міжрегіональним управлінням надано 3180 адміністративних послуг великим платникам, зокрема:

зареєстровано 384 реєстраторів розрахункових операцій, 1848 книг обліку розрахункових операцій та 8 розрахункових книжок;

видано 853 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДПС, 17 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, 8 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи), підтверджено статус податкового резидента України по 50 підприємствах.

Крім того, за цей період було отримано 6 запитів на публічну інформацію та 6 звернень громадян, на які надано відповіді у встановлені терміни.