Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платник ПДВ - в переліку ризикових. Як вийти?

, опубліковано 29 квітня 2021 о 19:00

«З початку дії Постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі Порядок №1165) у платників податків досить часто виникають питання щодо причин внесення до переліку ризикових платників, а також дій, необхідних для виключення з нього», - повідомила начальник відділу з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Альона Єфименко.

Вона зауважила, що у разі встановлення контролюючим органом відповідності платника хоча б одному з Критеріїв ризиковості, передбачених Порядком №1165, комісіями регіонального рівня приймається відповідне рішення та через Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України надсилається в день його прийняття із зазначенням підстави.

В приватній частині Електронного кабінету (меню «Моніторинг ПН/РК») платникам забезпечено можливість доступу до інформації щодо відповідності Критеріям ризиковості, передбачених цим Порядком.

Так платнику через Електронний кабінет рекомендується надати інформацію та копії документів для виключення його з переліку платників, які відповідають Критеріям ризиковості.

Інформація та копії документів, що подаються до ДПС в електронній формі засобами електронного зв’язку, повинні відповідати вимогам Закону України від 22.05.2003 р. №851-ІV «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України від 05.10.2017 р. №2155-VІІІ «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. №557, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827.

Ідентифікатор форми «Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості» (далі – Повідомлення): J(F)1314901. Також, до Повідомлення додаються додатки у вигляді копій документів довільного формату (ідентифікатор форми додатків J/F1360102), у форматі PDF, PNG або JPG.

Кількість документів, що додаються до Повідомлення, не повинна перевищувати 100 одиниць. В п.6 Порядку №1165 наведено невичерпний перелік документів.

Повідомлення, пояснення та копії документів, подані платником ПДВ, Комісія розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення, яке надсилається платнику в день прийняття, засобами електронного зв’язку в приватну частину Електронного кабінету.

У разі неприйняття комісією рішення за 7 днів платник автоматично виключається з переліку ризикових.