Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань органів Державної податкової служби у взаємовідносинах з платниками податків.
«ДПС постійно удосконалює систему надання електронних сервісів та послуг з метою максимального зменшення впливу людського фактору у процесі податкового обслуговування, тим паче в умовах тривалого карантину», - зазначила начальник Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Галина Феденко.
Адміністративні послуги надаються за зверненням юридичної особи або приватної фізичної особи. Надання адміністративних послуг пов’язане із забезпеченням умов для реалізації суб’єктивних прав конкретної особи – платника податків.
Згідно з проведеним аналізом упродовж 11-ти місяців 2021 року Північним міжрегіональним управлінням надано 3899 адміністративних послуг великим платникам, зокрема:
зареєстровано 436 реєстраторів розрахункових операцій, 2305 книг обліку розрахункових операцій та 13 розрахункових книжок;
видано 1040 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДПС, 24 витяги з реєстру платників податку на додану вартість, 9 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи), підтверджено статус податкового резидента України по 58 підприємствах.
Крім того, за цей період було отримано 7 запитів на публічну інформацію та 7 звернень громадян, на які надано відповіді у встановлені терміни.